Emine0629 24 e gırdım sızı cok anlıyorum ilk 3 ayımda parol harıcı asla bırsey vermedıler sızın gıbıyken apse yapmıştı antıbıyotık verdı devlet hastanesı gece ıc sabah doktoruna danısırsın dedı bende korktum doktorumu bekledım karanfıl koymustum gece sonra sabah sordum ıcebılırsın dedı ıctım bıtene kadar bırsey olmadı hamdolsun apsem gectı randevu aldım devletten ama kaydım olmadıgından röntgenım yoktu dedı doktorundan ımzalı kagıt getır dedı kendısı yazdı ılk yazıyı ne ıstedıgını ben de ozeldekı doktoruma gıttım ımzalattım kanala ızın vermedıgını bılıyorum bana demıstı zaten asla olmaz kanal dedı erken doguma sebeb olur dedı , 30. Haftaya kadar cekme olur dedı yada gecıcı dolgular ıdare edecek falan gıbı dedı bakacak devlettekı doktorum da rontgenle ona gore tedavı der artık Allah kolaylıklar versın kabır azabı mubarek