zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar sol kasigimin üzerinde bi kiprasma var kasık üzerinde olduğu icin endiselendim normal midir
SevilayAkgz_27 Normal bu haftadan sonra daha fazlasını hissetmeye başlıcaksındır bebişin hareketleri onlar 🥰