19 haftalik hamileyim persembe gununden beri asiri derece de agrim var belimden karnima dogru saplaniyo resmen ve ara ara oluyo ama sık sık 3 gundurxe asiri yanmam ve kasintim var napcam bilmiyorum hastaneye de gidemiyorum esim.kaza yapti evde yatiyor goturecek de kimse yok suan pazartesi kontrol var beklyorum ama cok endiseliyim 😔