Benimde ara ara düşüyordu 30 haftamda hemen yarıp dinlemiyordum öyle kendime geliyordum doktora söyledim yüksek olmasında düşük olsun demişti. Kansızlık yapabiliyormuş bu düşüklüğü eğer devam etseydi benim kan takviyesi yapacaktı ama şuan şükür iyiyim