Derya__ Merhaba kızlar 30 haftalık gebeyim Mersin medikalpark ta kontrole gidiyorum hep ,doğum için de medikalparkta yapacaktım fakat olumsuz yorumlar geldi yakın zamanda mersin medikalparkta doğum yapan varsa düşüncelerini söyleyebilir mi
dml33 Derya__ bnm bi tanıdığında orda ameliyat oldu kadın hastaligindn nesrin hanımdı galiba memnun kaldı oda
Ecemm33 Derya__ bence Mersin’de ki en iyi hastahane ben 26.haftamda geçtim forum yaşamdan hiç bi olumsuz durumla karşılaşmadım aksine çok ilgililer
Leylaa__gulser21 Bende forum yaşam hastanesine gidiyorum doğuma daha var ama nasıl olduğunu bilen varsa yazsın
Ecemm33 Leylaa__gulser21 doğum İçin nasıl bilmiyorum ama bence muayne için tercih etmeyeceğim bi yer bende ordan medikale geçtim doktorumdan istediğim cevapları alamıyorum kısa süreli ultrason az bilgi memnun değildim tecrübesiz çünkü insan bilgilendirilmek istiyor her muayne öncesi randevum olduğu halde defalarca saatlerce bekletildim 1 2 depil ama
Derya__ Leylaa_gulser21 bir arkadaş forum yaşamda doğum yapacak oranın doğum fiyatları daha iyi bide anne bebek dostu hastaneymis orası
Ecemm33 Leylaa__gulser21 doktoru şimdi reklam etmek istemem olumsuzluklarına belki yanlız ben denk gelmiş olabilirim 🙏
MerveeD Leylaa__gulser21 Bende Ahmet ısıktana gdyrm ve kuzenim 2 arkadasım orda Ahmet beyde dogum yaptı cok memnun kaldıkları ıcın bende orayı tercih ettim medical cok fazla pahalı durumu ıyı olan bırısı ıcın ıyıdır belki ama forum yaşamdan ve Ahmet beyden cok memnunum
Derya__ 97Dilara evet orda yaptım sadece bir kaç TL içecek için veriyorsunuz o da çok çok cüzi bir miktardi hatırlamıyorum bile üç beş lira gibi bişey verdik aldık içtim üç defa kanım alındı onun için ek ücret vermedik
97Dilara Peki kanda sadece şekere mi baktılar yoksa genel kan testi de yapıldı mı? Biz de dün telefonda görüştük bir kere kan ücreti alınıyor dediler. Yarın göreceğim bakalım☺️
Derya__ 97Dilara kandaki glukoz seviyesine bakıldı sadece üç kere birer saat arayla kan alındı .Ben kan için ayrı ücret ödemedim normal muayene ücreti ve o şeker yükleme testi için içilen kutu içeceğe üç beş lira bişey istediler o kdr