Merhaba güzel anneler ve anne adayları🌸
Bebeğimle günlerdir 6 haftayı bitiremedik😅 ultrasonda görünen haftalarla, uygulama haftaları tutmayabiliyor bunu biliyorum. Bebeğim uygulamalara göre 6 haftasını dolduruyorken ultrasonda 5+6 gözüktü. Kalbini dinlemek için 8 gün sonra tekrar gittim bu sefer 6+1 gösterdi, doktorum geç döllenme olmuş dedi. Ve tekrar aradan 5 gün geçti yine gitmem gerekti 6+6 olması gerekirken 6+5 gözüktü neyse dedim 1 günden bir şey olmaz 😅 sağlık ocağında tahlillerimi yaptım ve göstermek için yine gittim doktora 7+3 olması gerekirken 7+0 olmuş. Yani ben anlayamadım bir sıkıntı var da gelişemiyor mu nedir doktorum büyümüş dedi fakat bu gün meselesini sormak hiç aklıma gelmedi. Kalp atışlarını falan duydum Allah’a şükür hiçbir sıkıntı yok neden böyle olduğunu anlayamadım açıkçası. Sizlerde karşılaştınız mı böyle bir durumla? Mazur görün lütfen ilk olunca böyle her şeyi araştırasın geliyor🙊 çoook uzun oldu birazda karışık olmuş olabilir🤭 şimdiden teşekkürler🌸🥰