Dua canım ben 32+1 de aldım. Çalışabilir diye. Sıkıntı olacağını sanmıyorum. Bayramda denk geldiği için bir sıkıntı çıkmaz ama 33 lere bırakma yani 32.haftan yeni bitmiş olsun. Birde raporu ben doktordan değilde hastanede rapor bölümünden aldım sor bir doktoruna