kirpapatyasii1 Bebiş doğdu butonu geldi şükürler olsun ne zamandır bunu bekliyordum 😊🤗🤲siz kaç haftalık oldunuz güzel anneler🥰
furkaninannesii RumeysaNur34 Rümeysaa sen benden bir gün öndesin yorumlarda hep görüyorum seni 🤭 takipteyim hangimiz önce doğuracak diye 😂 günün belli mi yoksa normal doğummu
nazligazioglu kirpapatyasii1 ben aankı cok durmıcak gibi dıyorum ama bıkaç kişi karnın bayagı yukarda gec dogar dıyo 🤣😬😬😬😬
kirpapatyasii1 Kardeleeen walla bende bilmiyorum heralde burdan terfiye edilip happy kidse gecmemiz için yapılmış 😁
kirpapatyasii1 nazligazioglu walla bana göre de bebeğim çok aşağıda inşallah 40 nci haftaya kalmadan 38 de doğumu yaparız 😁🤲