Ebrudrgt Çatı muaynesinden sonra gün içinde kahverengi sümükümsü akıntı gibi gelen var mı normal mi acaba. Oglen oldum muayne. Ondan sonra hafif kan geldi sonra bidaha gelmedi ama biraz once kahverengi gelmiş saatler saatler sonraa..
asyaninanneyim Ebrudrgt kac haftalıksın canım bana 34. Haftada yaptı doktor muayeneyi 35+6 oldum kahverengi - sarı sümüğümsü akımtı geliyor ama gelen giden yok
Ne12_ada Ebrudrgt bana da çatı muayene yapınca öyle olmuştu ve hastaneye gittim açıklık4sntm olmustu sancısız bi şekilde yani doktorlar bile söylüyor lekelenme kan gelirse acilen gidin DİE canm
Ebrudrgt asyaninanneyim 39+4te yaptı canm. 2. Ye yaptı zaten muayneyi ilkte açılmam yoktu simdi 2 3 cm gibi bir açıklıgm varmış ilkinde birşey gelmemişti. Ama gunduz oldum bugün muayne muayeneden sonra azcık kan geldi iki üc damla. Simdide kahverengi geldi işte biraz once sümükümsü..
Ebrudrgt 1999luanne normal mi Ozman ya ilk grbeligm işaretmi acaba bilemiyorsunki Cokta canm yandı muayenede sonrasında agrım oldu baya zaten
Ebrudrgt Ne12_ada işte bilemiyorsun ama ya bu işaret mi yoksa catı dan sonra olabilen sey mi duzenli sancı dıyolar oda yok cunku oyle bılemıyor İnsan ilk hamılelık 😞
Ebrudrgt Diloss_01 oyle yaparım 🙁 cok sıkıntılı surec ya bılemıyor İnsan nolcagını işaret yda muayne sonrası gelen seymi oldugunu. Ama su flan gelmezmi mesela bide ya oyleyse eger
asyaninanneyim Ebrudrgt canım kan geldiyse nişandır muhtemelen bende sadece kahverengi sümüğümsü akıntı gelmişti
Ebrudrgt Bsradogn olabilir mi ya. Ama çatıdan sonra oldu bu çatı muaynesi gunduz oldu aksamı boyle oldu. Doktor azcık kan glırse korkma muayne sonrası olabilir demisti. Ama bu kahverengi akıntı gbi azcık bişey yani normali nasıl onuda bilmiyorum ki ☹️ne suyum geldi ne duzenlı sancım var
Melekekinli Ebrudrgt bende bugün oldum alttan muayene kahverengi leke gelebilir endişelenme dediler çok olursa kanama acile gel dediler