Brcn35 sizi teleşlandırmak istemem ama ben 6 aylık bebeğimi böyle kaybettim suyum gelmiş bende idrar kaçırıyorum zannetmişim 2 hafta sonra hastaneye gittim bebeğin suyu çok azalmış meğersem gelen idrar değil bebeğin suyuymuş 1 hafta hastanede yattım 6 litre seron veriler ilaçlar iğneler ama fayda etmedi ölü doğum yaptım inşAllah siz erken fark etmişsiniz önleminizi alırsınız başınızada böyle birşey gelmez rabbim korusun sizi