Ayum21 alerji testine girdiniz mi acaba alerjiniz oluşmuş olabilir. İki sene önce bende de bu şekilde bitmeyen öksürük başlamıştı, kullanmadığım ilaç kalmamıştı. En son alerji testine girdim ve alerjik astım olduğu ortaya çıktı. Gebelikte yapılıyor mu bilmiyorum ama eğer yapılıyorsa alerji testine girmenizi öneririm. Eğer alerjiden kaynaklıysa maalesef diğer doktorların yazdığı hiç bir ilaç fayda etmiyor sadece alerji ilaçları iyi geliyordu