Dilandemirrr Kızlar bugün çok misafirim vardı hep Ayakta kaldım şimdi farkettim sol ayağım ,bileğim falan davul gibi şişmiş 23 haftalık hamileyim ayakta kaldım diye mi olmuştur acaba
okuyor Dilandemirrr ben de dün hastaneye ve alışverişe gittim. Uzun saatler dışarda ayaktaydim. Akşam bir baktım ayaklarım şişmiş ilk kez. Dünden beri geçmedi. 24. Haftadayim.
Blge1 Dilandemirrr Benimde çok sık şişiyor gün içinde çok ayakta kaldıysam yada otururkende aşağı sarkıttıysam ayak bileklerimmşişiyor çok tuzlu tüketme bol su iç ve ayaklarını uzat altına yastık koy fln yüksekte tut yatarken canım
Momcrowns Muhtemel ondandır. Dolaşım sistemi zaten hamilelikte etkileniyor . Odemler de cabası. Biraz ayaklarınızı yukarı kaldırarak uzanın rahatlar