Hatice44
Hee jilet 4ever 🤘🏻
Ben ama son doğuma bi kaç gün kala ağda düşünüyorum.
Şimdi normal doğum olursa dikiş atarlarsa tüyler çıkınca almak lazım, alma korkusu olursa veya dikişleri aldırmaya gittiğinde kıllı kıllı olursa falaaaaaan filaaaan derken
Son günlerde bi ağda yaptırcam. Kibar kibar yaparlar herhalde hamile bayan gelmiş acıtmazlar herhalde 😼