Ben de 21+4 günlük hamileyim. Eşim vardiyalı çalışıyor hele gece vardiyasındaysa geceleri yediklerimin haddi hesabı yok 😂😂 En çokta tatlı çikolata çok yiyorum 😒😒 şurama kadar sadece 2.5 kilo aldım.
Mesela saat olmuş 2.26 şuan önümde ekmek ve Nutella 😂😂