Son 70 gün yazıyor ama 37.-38.hafta arası planlı sezaryenim olacak 56 günüm falan kaldı… Tabi benim kız beklerse. Suyum çok olduğu içinde erken doğum riskim var aynı zamanda ciğer geliştirici iğneleri falan yaptılar yatıyorum sürekli. Akşamları aşırı sancım oluyor.
Sizde neler var neler yok🥰 Her şey hazır mı? Ne zaman temizlik yapacaksınız?