Black-34 Bennnnnnnnnnn 40+3 den selamlar :)) siz kaç haftalık ay biraz halsizleştim az önceden beri tansiyon mu çıktı acaba :( nedir ne yapsam son haftalar da benim hep tansiyonum çıkıyor korkuyorum