Ben 37.haftadayim ve şu an pozitifim malesef. 3 gündür karantinadayım. Şükür ki hiçbir ciddi belirtim yok. Normal hayatıma devam ediyorum. Eşim belirti verince gittik teste ama o negatif ben pozitif çıktım🤷🏼♀️ Doktorumla da konuştum bol bol su ve c vitamini alman gerekiyor dedi. Sağolsun rahatlattı beni. Korkmayın Allahın izniyle bir şey olmaz❤️