Kizlar 2 ay önce doğum yaptım tedbir amaçlı 7 ay coraspirin kullandım ve doktorum sezeryan sonrası 7 tane oksapar verdi. Ancak şuan sol ve sağ kasığımda ara ara çok nadir ağrı giriyor ve bacaklarımda bu renkte çatlak gibi şeyler belirginleşti .ilcemde kalp damar cerrahisi olmadığindan ve bebeğim olması dolayısı ile gidemiyorum. Bunun dvt olmasından korkuyorum zaman zaman bunlarin rengi koyulasip sabah uyandığımda çok açık oluyor belli bile olmuyor ama akşamları kendini belli ediyor. Bir de doğum sonrası dvt riski yüzünden çok korktum sizce bu dvt olabilir mi bilen var