Nergis322 Allah bana bunarı buraya yazmayı da nasib etti 5 saat önce oğluma kavuştum🥰 normal doum oldu suni sancıyla 🥺 çok acı cektim ama değdi😍 Çok kanamam var ve ayaklanamıyorum 🥺 İlk kalkmamda kendimi kaybettim Ne yapmalıyım😑😔
Merve-bebek Öncelikle Allah analı babalı büyütsün inşallah Salih evlatlardan eylesin kaç haftalıkken suni sancı aldınız ayrıca neden suni sancı hiç sancınz olmadı mı kaç saat sürdü suni sancı verilince biraz detay alabilir miyim 🙏
Nergis322 Merve-bebek 40+6 oldum bebeğim 4 kg olmuş beklemek istemediler daha. Suniyle denemeye karar verdiler sabah saat 9 da suni başlatıldı 17 de oğluma kavuştum gerçekten çok acılı bir süreçti 🥺🥺🥺
Merve-bebek Nergis322 Hadi ya öyle mi bizimde pazartesi kontrolümüz var büyük ihtimalle suni ile deniyecez 40+4 olacam bende catim biraz dar olduğu için 4 kiloyu geçmemesi lazım şuan 4e ulaşmıştır büyük ihtimalle o yüzden doğumu başlatırlar çok korkuyorum ama ya suni sancı alınca açılma olmasa çok uzar güçsüz düşersem sonra sezeryana alinirsam çok büyük korkularım var
NeseA Maşallah gözün aydın canım:) biraz dinlen 5 saat olmuş daha acele etme ayaklanma kanama azalır benimde öyleydi hasta bezi yetmiyordu bana çok geçmiş olsun can😘