Sena35 bende 14. Haftamda gittim karnında ve göğüs kafesinde kitle olduğunu söylediler daha küçük olduğu için neyden kaynaklı olduğunu bulamadılar şimdi tekrar kontrole gidicem hayırlısı ile güzel sonuçlar alırız inşallah 🤲🏻 sizin bebeğiniz de en kısa zamanda iyileşir sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah bir bilgim yok ama mesajınız üstte kalsın diye yazdım 🙏🏻