Gulsahkarakus Fadimee5 ben de aynı şekilde kullanıyodum ama bu hafta başı itibariyle doktor kese ve bebeksel bi sıkıntı olmadığı için kullanmana gerek yok dedi. Progestanla ilgili polibi besliyo gibi biseyler okumustum. Umarım artık kanamaz 😰
Fadimee5 Gulsahkarakus valla 7 aydır kanamam var şu 2 aydir rahatım şükür inşallah sizinde olmaz kanamanız