Gzmlerce evet canım kabızlıkta önemli ben genelde sabahları iki kayısı yiyip üstüne su içiyorum tuvalete çıkmadığım zamanlarda biraz iyi geliyor, benimde yatmaktan bel ve bacak ağrılarım çok oluyor beni baya zorluyor 🙈 o yüzden uzun süre hareketsiz yatarsam ağrım artıyor diye her lavaboya kalktığımda bi 2-3 dk dolanıyorum