ozgeakkaya Kızlar ikinci kızıma hamileyim 29+2 haftalık ilk kızımda normal sancımla gittim 39-40.haftada açılma yeterli olmayınca sezeryan doğuma aldılar.İkinciye ne zamana gün veriyorlar acaba genelde ?
Temmuzannesiii ozgeakkaya aynı oluyo canım 38 haftalıkken ama 39 falan olmasını bekle bence benim ucuncu sezeryanım 3 yıl içinde 😂erken gitmiorum doktorlar genelde erken alıyo sezeryanda bence tehlikeli
Hanife_ ozgeakkaya ikinci sezaryenim 38 olduğumda gün vercek sanırım çünkü o zamana kadar randevularımı oluşturdu hep
ozgeakkaya Temmuzannesiii Genelde 38 diye duydumda yinede bir sorayım erken gibi geldi bana sanki tabi bebeğin gelişiminede bağlı ☺️
Temmuzannesiii ozgeakkaya bncede erken gelişimine baglı tabi ama normal olan 40 hafta gerektiği kadar da durmalı bnce 39 en iyisi :)
ozgeakkaya Temmuzannesiii Bende öyle istiyorum bakalım birdahaki randevum 1 hafta sonra kesinleşir inşallah☺️
eslemsi Ben 39da dogurmak istiyorum kizimi 37de dogurdum suyum geldi aniden acilma sanci olmadi sezeryan oldum bunda bari az beklimde tontis dogsun. Gerci kizimda 3600 dgdu ama 4 kikoyu gorim istiyorum
ozgeakkaya eslemsi Sağlıcakla gelsin inşallah ☺️İlk kızım 4 kg doğdu 39.haftada sağlıklı olsunda doğduktan sonrada güzel kilo alanlar var süt önemli ☺️
eslemsi ozgeakkaya evet sut cok onemli kizim reflulu oldugu surekli kusup cinde bisey kalmadigi halde ayda 1bucuk almisti. Sutum coktu insallah bunda da olur. Ikincide insallah sutum cok olmaz diye cok dua ettim umarim kabul olmamistir coklugundan canim yanmisti