Melekk12 Ay anam 2 gündür aşırı başım ağrıyor alnımda damar atıyor ayağa kalksam hele ağırlaşıyor başım yürümekte zorlanıyorum düşecem diye acaba neden oluyor sebebini bilen var mı başına gelen var mı acaba parol içsem mı😨🤕
Zehra9616 Melekk12 normal cnm o bas agrisi bi sure daha devam edicek vucuduna oksijen yetmiyo fazla calistigi icin temiz hava ensene soguk kompres iyi gelir suyuda cok ic gecmis olsun
Mimik Parol icebilirsin,canim cok cok gecmis olsun… Tansyonun var mi?…duaullugu ya da yuksekligi de bahsettigin gibi agriya sebep olabilir… Ama tek basina bunlar tansyon belirtisi de degil tabii boauna seni telaslandirmayayim😅 Kac haftaliksin?…
Melekk12 Mimik ay yok ne tansiyonu Allah korusun. 15 haftalik olacam birazdan inşallah kulaklarıma kadar ağrıyor ben parol içip uyuyayim hazır çocuklarda uyumuşken erkenden yatsam geçer inşallah yarın devam eder se bi doktora gideyim
Melekk12 Slakoyncu68 ay sıla çok kötü ya sinir bozucu çocukların peşinden gidemiyorum ev darma duman oldu 🥴🥺
Melekk12 Zehra9616 ay ben şu lanet suyu içemiyorum isteee 4 bardak anca nefret ediyorum sudan ama eğer sebebi buysa büyük ders oldu icicem kussamda tikansamda icicem. Çok teşekkür ederim 😘