Kubra_2323 Ben 10 haftalikken o kadar büyük bir kanama oldumki bebegim düstü diye gittim ama cok sükür yasıyordu iki tane igne ve 20 haftaya kadar progestan kullanıyorum ve ilk kanamam olduktan sonra progestan kullanmaya basladıgımda yaklasık iki hafta hep kahverengi akıntîm kanama tarzında oldu ama korkma doktorlar kahverengi akıntıyı olmus ve durmus bi kanama olarak goruyo rengi kırmızı veya pembe olmadıgı sürece rabbim evlatlarımızı sag saglim kucagımıza almayı nasip etsin insallah anneler 😇🙏