SMPE benim bebeğim hep aşağıda zaten , nişan olduğunu söylemedi benimkinin yolculuğa bağlı olduğunu söyledi çünkü 25 hafta da idrar yolları enfeksiyonundan dolayı hastanede yattık ve o zaman da az az suyum geldi , o günden beri de istirahat ediyorum yaklaşık 2 Aydır , zorunlu bir yolculuk yaptık doktorum ona bağladı istirahat, bol sıvı ve stres yapmazsan 37-38 i görürüz diyor bakalım hayırlısı zamanında gelsin diye de duş ediyoruz tabi 🙏 önce pembe akıntı geldi sonra kahverengi akıntıya döndü adetin son zamanlarında gelir ya onun gibi...