Kuzeyyasin 26 Aralık’ta adet olmam lazımdı normal adet şeklinde değil iki gün sadece lekelenmemm oldu ve adet olmadm bugün 14. Gün adet günüm geçmiş oluyor acaba hamilelik var mıdır
ilaydaelcinn_1 Kuzeyyasin Rabbim sana ve isteyen herkese tez zamanda nasip etsin gülüm 🤲🏻❤️ umarım seninledir bebeğin 🤍🌸
hemsiree Kuzeyyasin idrarda çıkacak kadar zaman geçmiş yarın eczaneden test alıp yapın umarım hamilesinizdir 🙏🏻
Armess_loya 14 gün geçmişse kan tahlili yaptır canım idrarla uğraşma artık hakkında hayırlısı olsun 🌸
[silindi] Kuzeyyasin yani kan testinde varsa cıkar kan testi idrar gibi değil yanılmaz kaldı ki aslında idrarda %99 ancak kana göre geç yansıyor idrara eğer varsa şimdiye kadar kanda ve hatta idrarda da cıkması gerekirdi 🙏🏻 Umarım pozitifi görürsünüz 🙏🏻🙏🏻