Merhayldrm Merhaba anneler kan uyuşmazlığı iğnesini kaçıncı hafta da oldunuz ve 1. Hamileliğinde bu iğneyi olanlar 2. Gebelikte De oldu mu
Fatmagngrmz Merhayldrm doktor 28 haftalıkken vurulucaksın dedi ilk hamileligimde de vuruldum bu ikinci hamileliğim
Sakyol12 Merhayldrm benim kanamam olduğu için 3. Ayda vuruldum ben iğnenin3 ay koruyuculuğu var yani eğer 3 ay içinde kanama trkrar olursa iğne yağmıyolar ve 28. Haftada tekrar yapıyolar herhangi bir kan testi vermedim iğne yaptrmk için
Ipekgulll Fatmagngrmz peki öncesinde herhangi bir kan testi yapıldı mı ? Çünkü bana Perinatoloji doktoru dedi ki önce kan ver bakalım ona göre iğne yapıp yapmamana karar verelim dedi öyle bir şey olabilir mi ?
Fatmagngrmz Ipekgulll ilk gebeligimde kan testi yapıldı mı hatırlamıyorum ama bu gebeligimde istemedi şuan için 28. Haftadan önce isterse bilmiyorum şuan 16 haftalığız