Ozge_ll Nişan gelmesi falan nasıl oluyor bilmiyorum daha etkendir ama merak ediyorum 26+2 yim. Benim hastanem çok Uzak 2 saat sürüyor doğumum gelse yetişirmiyim diye de korkuyorum:(
Busrakzlsln Nisan kırmızı kahverengi yada.pembe bı leke olarak olur ama herkeste de olmuyor bildigim kadarıyla ve nişan aktiktan 1 hafta sonrada doğum olabiliyor benim iki çocuğumda da bir kaç gün önceden gelmişti