HilalNur1 Merhaba biz cinsiyetimizi öğrendik Kızçem geliyor Allahın izniyle sizin cinsiyetler belli oldumu, kaçıncı haftada öğrendiniz?
Seymaa30 HilalNur1 bende dün öğrendim Dr muhtemelen kız dedi ama bi iki haftaya netleşir dedi 15+2 de söyledi
Bhr21 Ben 13+5 haftaligim henüz gitmedim bir iki hafta daha bekleyip öyle giderim darısı başıma inşallah rabbim hayırlı sağlıklı imanlı bir kız nasıp etsin insallah 🤲🤲🤲