Aylynkk Canım anneler 7+4 ten merhaba 👍 İkiz gebeliği 4 gün önce öğrendim ve çift yumurta olabileceğini söyledi? Çok hafif kanama alanı oluşmuş ama ikiz gebeliklerde genelde olur korkulacak bişey yok dedi. Sizde durumlar ne şekilde
Betulmtn Aylynkk hayırlı olsun Allah sağlık kucağınıza almayı Nasib etsin. Normal mi oldu tedavi ile mi acaba
Aylynkk 0ayse0_nur canım hayırlı olsun kanaman oldu mu progestan başladım ben ama hiç kanamam ya da kahverengi akıntım olmadı içte kanama alanı oluşmuş çok ufak ne olur ne olmaz diye verdi
0ayse0_nur Aylynkk benim hiç olmadı kanama falan ama progestani fitil olarak günde 3 kez kullandım daha sonra günde 1 defa olarak hala kullanıyorum bide puruloton iyne kullanıyorum 10 günde 1 defa ne olur ne olmaz tedbir amaçlı