H78 Eşimin babasının ismi hafız oğlumuza o ismi koymayı düşünüyor ama hafız gibi isimler sıfat olduğu için nüfus müdürlükleri yasaklamış diye bilgi duydum acaba doğru mu bilgisi olan var mı
Betus_44 H78 benim bilgim yok ama şimdi babasının adı abuzittin olsa onu da koyacakmıydı, yoksa hafız ismini mi seviyor
Burcusenkoc H78 anne baba ismi konulmasına karşıyım onlar mı istiyor siz kendiniz sevdiğiniz için mi koyuyorsunuz bilmiyorum ama bence biz doğuruyoruz ve istediğimizi koymalıyız kimse karışmamalı
Burcusenkoc Betus_44 hala karışanlar var illa benim ismim diye özellikle erkek tarafı baba ismi neymiş öyle konulması makbulmuş çok saçma 😁