gamzecee Ulkuuturan benim 13 haftadayım ve göbek göğüs kadar simsiyah kıl oldu hiç kılım yoktu birde üst bacakta
gulsonmez27 Ulkuuturan ben alıyorum erkek bebeğe hamileyim .galiba vücüduma testesteron yüklemesi oldu heryerim kalın tüy.Alıyorum alıyorum 1 hafta olmadan sert tüyler çıkıyor.Her geçen hafta alırken daha da şiddetli acı hissediyorum.Gövdem komple kıl oldu.Memelerim de dahil sağlı sollu Almak gerekiyor artık.Doğum olsun hemen buz lazere gitmeyi düşünüyorum.Mahvoldum
Sakyol12 Ulkuuturan bende de oldu ama herkes doğumdan sonra dökülür dediği için karışmadım açıkçası böyle olanıda gördüm
Burcusenkoc Ulkuuturan evet canım bir kaç kez de makina ile aldım ama sivilce yaptı neden bilmiyorum yeni yeni almaya başladım diye sanırım
damlaakman benimde yuzumde sivilceler olusmaya basladi erkek bebek belirtisi mi acaba , gerci cok degisken belirtiler ya herkeste