Ben de 24-26.haftadan itibaren bu sorunu yaşadım..Şuan 32 haftalığım geçti gibi.KBB uzmanına gittim sorun olur mu diye.Hiçbirşey yapma kendiliğinden geçecek dedi.Hakkaten de 2 gün sürüp sönüyordu devamı da öyle oldu..Gargara yapmadım bol C vitamini aldım.En önemlisi ağız hijyeni sağlaman.Dişlerini fırçalamadan yatma kesinlikle.