Lina_kuzucuk Mormenekse34 sen birde beni düşün 12 haftalıkken çıkıntı var erkek denildi 13 te hala çıkıntı var ama büyümemiş %80 kız denildi başka bir doktora gittim oda net kız dedi farklı bir doktora gittim 14. Haftada oda kız olsa tomurcuk gibi olur dedi ama ben erkek diyorum dedi küçük uzun birşey var dedi
donmezzderya Mormenekse34 erkek gözüküyor evet tekrar kontrole gittiğinde daha da anlaşılır olcak hayırlı olsun inşallah 🙏
Mormenekse34 Lina_kuzucuk ilk bebegim olack, kiz da olsa erkek de olsa sevinecgm tabi tadi bambaska, bi ogrenebilseydik🍀
Lina_kuzucuk Mormenekse34 bemim ikinci ilki kız bunda da erkek olsun isterim kız olsada farketmez canım sağlıklı olsunda sadece istek benim ama hep ikilemde bir türlü öğrenemedik ama ben kızım kızım diyorum