Oyku3005 müdahale ediyorlar merak etmeyin. Ama epidural yada spinal anestezi ile sezeryan olunca bebehinizi görebiliyorsunuz. Benim de tansiyonum düştü midem bulunmaya başladı anında ne yaptıysa artık geçti 🤣 sakinleştirici de verdiler. Kizim doğduktan sonra sadece onu izledim. Temizlediler, giydirdiler sonra yanıma getirdiler. Hicbirseu hissetmedim.