Balcaa Eslem_1 oyle mi soyleyisinden dolayi mi agir geldi acaba ben biraz eski isim oldugunu dusundum 😊
Eslem_1 Balcaa orijinali nükhet sanırım ismin 😀 yani neden bu ismi düşündün özel bi yeri mi var yani ağır bi isim modern de gelmedi bana açıkçası ama illa koyacağım diyorsan çift isim koy
Balcaa Eslem_1 yok canim sadece oyle bir dusundum koyan cok olmadigi icin kesin koymuycam yani sizlere sormak istedim disardn nasil geliyor kulaga diye 😊