deletedmom87894 beni hastane değil de eve gelecek kalabalık korkutuyo hani ben istiyorum ki sakin sakin bebemle tek kalayım annemler bebeğe karışmasınlar gündüz işi görüp akşam gitsinler😏 eşime dedim dişi aslanlar doğum yapacağı zaman yuvadan ayrılıp sakin bi yerde tek başına doğum yapıp 2-3 ay sonra yavrularıyla geri dönüyor ya öyle yapmak istiyorum dedim iyi av bıçağı da vereyim keklikte avlarsınız bebenle diyo bana😹😹