Caglasss34 Gebelikte aniden şekeri düşen var mı ellerim titremeye başladı soğuk ter attım bacaklarımın gücü gitti çikolata yedim meyve suyu içtim düzeldi bebeğe zarar verir mi kontrole gidince doktorumla paylaşıcam
okuyor Caglasss34 benim acıkınca elim ayağım boşalıyordu. Doktor ara öğün sayısını artırdı. Ondan sonra bir daha olmadı. Çantama da hep süt ve kuru meyve, kuru yemiş koyuyorum.
Caglasss34 okuyor ben hiç açlık hissetmiyorum 4. Ayıma girdim iştahım açılmadı düzensiz beslendim yarından itibaren inşallah düzene sokucam bir denicem inşallah olmaz
okuyor Caglasss34 ben de acikmadim diye yemiyordum başlarda, acıkınca da fenalasiyordum. Acikmasak da ara öğün yapmak lazımmış.
Gzm23 okuyor canım valla bende acıkınca fenalık geçiriyorum gözümün önü kararıyor resmen birde bfnde acıkana kadar bekliyorum bfnde acıkmadan hep bir şeyler atıştırcam artık