edaomereymen birgun benimde yazacağım aklıma gelmezdi.. 9 senelik evli 30 yasimdayim yıllardır neler denedim hiç pes etmedim. en son Eylül ayında tüp bebek yaptırdım kimyasal gebelik sonra kürtaj hayal kırıklığı ama dinlenicem kafamdan aticam bi süre dedm sonra adet olmadan tekrar hamile olduğumu öğrendim. 💕 cok kaygılı sancılı ama güzel bi surecti velhasıl pazartesi günü 39+5 günlük Ken kontrole gittim 5 cm açılma var dediler suni sanci başlattılar saat 12de saat 6da ahmed musami kucağıma aldım doğum kolay deil ama sabırla herseye değer en fazla ne kadar sürecekki diye düşünün elbet hayirlisiyla kucağıma alicam diye dua edin sürekli hiç bağırmadan doktorlar ne dediyse yaptım dikişler çok ama Allahin izniyle hepsi geçer size muhtaç bi bebek varken sizlanamiyosunuz bile.. sadece şükür sabır dua.. simdiye kadar burası bana iyi geldi hep Allah razı olsun hepinizden uzun oldu ama sabrın selametini anlatmak istedim..ALLAH HEPİNİZE KOLAY DOGUMLAR NASİP ETSİN.
svmeybgl edaomereymen darısı bizlerin başına sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💞 allah isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻
Bisaniye edaomereymen Allah analı babalı büyütsün ☺️ Ailesine vatanına hayırlı bir evlat olsun. Sağlıklı bir ömür nasip etsin inşallah