Gta-35 Eczaneci eşime artık reçetenin bir kısmını karşılayacağını söylemiş 140 tl ücreti olacakmış raporluyim 7 tlye alıyordum 6 kutusunu bir bilgisi olan var mı?
gldn065807 Gta-35 canım ben yeni aldım daha 3 kutu sadece muane ücretini ödedim oyle bisey demedi eczacım pazartesi sorayım bir
gamonur Gta-35 ben oksapar kullanıyorum yaklaşık 1 ay önce aldım ücretsizdi ama ilaç raporu çıkarttırdım hamilelik boyunca kullanacağım için.
Sumiire sedaozdemirr bende ücret ödüyorum burdakilere şaşırdım kimse ücret ödemiyomuş çerez gibi alıyolar biz bir kutu için doktor doktor Sürünüyorum raporum da var sizin varmı
BadoDe gamonur Merhabalar bende İlaç raporu çıkarttım kadın doğumdan ama karşılamadı ICD kodu yani teşhis neydi ve hangi doktor raporu yazdı cevap verebilir misiniz?
Dlr48 Banuka yanlız söyle birsey var beımde raporum car yınede ucretlı alıyorum bu iğneyi ücretsiz alabilmek için rapora baska bir kod yazıyorlarmıs sanırım doktorlar burda bir bayan oyle soylemişti cunku herkes farklı fiyatlara alıyor bu ilacı
Fabulousmom Raporum var. Oksapar kalmamış enox aldım dün 5 kutu 33 TL ödedim. SGK dan mesaj geldi muhtemelen muayene kesintisi falandır
mirage333 Aylinnnnnnn doktorunuz cıkariyor 5 dk lık iş siz birsey yapmiyorsunuz. Tamam rapor cikardim deyip bana 45 kutu birden yazdı.
mirage333 Tugce_rarslan4 tüp bebek doktorum, kadin dogum yani :) hatta hemşiresi yaptı reçete yazarken.
zynpada Gta-35 valla canım başka evzaneye de sor. Bizden bugün bir eczane kutu başına 115 lira fark istedi, diğer bir eczane farksız verdi. Bizde anlamadık nasıl oldu