İlk 3 ay yasakdi düşme riski var diye. İkinci 3 ayda her şey serbest oda saat başı durup biraz yürümek şartıyla.son 3 ay da yasak .erken doğum riski varsa .tabi doktor a sorun. 7,5 ayliktim 10 saat seyahat ettim ama doktor her şeyin normal gidebilirsin demişti.sizinki daha çok başında bebek tutunacak yerini bulacak.belki riski vardır . Doktorunuza danışın en iyisini o söyler.