hafsam_omerim Kızlar biliyorum gaz vs diyeceksiniz. Bu 2.gebeliğim az çok anlıyorum nasıl olduğunu ve böyle kelebek çırpınışı gibi bikaç saniye. Benim gibi olan var mı
Elmaliturtaballilokma hafsam_omerim Benimde ikinci gebeliğim 20 de anca hissetmiştim. O haftalar da karın kurultusu gibi oluyor ☺️
Selyil hafsam_omerim benimde 3cu gebeligim bende hisediorum 12 haftamıza girdik bugün 1saniyelik bir pıt gibi 🤗😍
Ezgiduru hafsam_omerim merhaba 12 haftalik olduk bende de oluyodu arada bebek hareketi gibi gerçekten. Ama degil bence cunku bebek harekeri düzenli oluyor benm oyle degildi arada bi 2 gunde bi mesela
hafsam_omerim Sevgi0147 ilk gebelikte daha geç hissediliyor ama 2.gebelikte biraz daha erken diye biliyorum. Tam hareket gibi değil zaten böyle aniden pır pır pır ediyor.
Ezgiduru sedaozdemirr ilk gebeligimde 18 de hissettim. Kiloya bünyeye gore degisiyormus hissetme genelde
Ebruozyolcu hafsam_omerim bende 10 haftalığım dediklerinizin aynı bendede oluyor eminim o bebeğimiz 😌 benimde 2. Hamileliğim
Ayserdemce Erkek bebeği erken hissedilirmiş diye duydum ama bilemiyorum ne kadar doğru 😇benim üçüncü bu kız çok geç hissettim hareketlerini