mirayveannesiii erken dogum yaptim aslinda cokta erken degildi 36 haftalikti bebegim solunum sıkıntında küveze girdi odaya girdigimde vebegim yoktu ve ertesi gune kadar bebegimi hic bi sekilde gostermediler saglik durumuyla alakali hic bir bilgi vermediler en son esimin tartismasila bebegimi sabah saatlerinde gorebildim. Doktorumdan cok memnumdum ama ceyhun beye gidiyordum gercekten cok bilgili bir doktor. Hemsireleri vs berbat ama sonucta biz dogum icin bir ücret oduyoruz dogumdan sonra serum icin geliyorlar bi bide igneye sonra bul bulabilsen hemsireyi yada bebek hakkinda bilgi alabilcegimiz birisini. 2300 lira dogum parasi odedim gecen sene ekimde yaptim dogumumu dogum icin yapilacak tahlillere ekstra 1000 lira para odedim yani bana para tuzagi gibi geliyor yuzyul.