Kizlar iyi akşamlar sizin refakatciniz kim olucak dogumunuzda. Kaynanam ben gelcem diyor ama ben istemiyorum biraz utangaç biriyim bu yüzden rahat edemem diye istemiyorum devlet hastanelerinde eşleri refakatçi alan olmuyor mu acaba sadece eşimin kalmasını istiyorm başka kimsenin değil