yelooo Merhaba güzel anneler hafif tek başıma da olduğumda rahat kullanabileceğim bebek için de konforlu bir bebek arabası bakıyorum önerilerinize açığım🙏🏻hangi marka hangi modeli tercih ettiniz oto koltuğu içinde ya da ayrı olabilir🌸
okuyor yelooo henüz karar vermedim ama civilde kanz s go ve Kraft Prag modellerine baktık. Portbebeli modeller ve hafiflerdi. Chicco ohlala 2 çok hafifmis ama ayakları dönüşlerde zorluk yaratabiliyormus. Onu mağazalarda bulup deneyemedim.
ggkca yelooo Hamilton R1 kabin tipi 6 kilo civarında kendi kendine katlanıyor, tek elle açılıyor, yeni doğandan 22 kiloya kadar da oluyor.
Ssultannnnn yelooo baby plus galaxy travel sistem bebek arabasi alacam ben port bebe ustundeykende kapanabiliyo bu cok onemliydi benim icin cok yer kaplamiyo ve cok agir da degil pusetini oto koltugu olarakda kullanabiliyosun ic sungerleri yumusak baya iyi e bebekten bi bakabilirsin👍
okuyor ggkca ebebek sitesinde bu model gözüme çarptı. Fiyatı da oldukça uygundu. Kullanıyor musunuz acaba, memnun musunuz
Bir_abla ErenArden kimisi yatabilri diyor ama bence asla ama asla gğvenli değil bayırda veya tümselte çocuk düşebilri bile kemrlerin en az 6 aylık bebeğe göre çünkü ve bebeği sarmıyor
Sapsikanne Chicco goody plus aldım 6 kilo kadar ağırlığı tek elle açılıp kapanıyor tam yatabildiği için yeni doğandan itibaren kullanabilirsiniz
Ozlem2206 yelooo casual cadillac pro modelini aldık pusetiyle beraber zaten uluslararası ödüllü bir araba çok konforlu hafif tek hamlede katlanıp açılıyor biz çok beğendik
dnzcnrb yelooo ilk gebeliklerde anneler heveslenip travel sistem alıyor fakat bin pişman oluyorlar ikinci ve daha sonraki gebeliklerde daha pratik araba arayışına giriyorlar ben bir çok araba denedim doona dan daha pratiğini görmedim açıkçası tabi tercih sizin
Ozlem2206 dnzcnrb kabin yada baston tip arabalar yenidoğana uyumlu değil çünkü hevesle alakası yok ki doona dediğiniz model çok pahalı herkesin bütçesi yetmez bende travel aldım fakat hiç hantal değil aksine hafif bi anne için tek başına kullanılabilir seviyede☺️ Her travel aynı değil
dnzcnrb Ozlem2206 kabin ve baston modeller tam yatar pozisyonu mevcut olanlar var birde yenidoğan pedi ile çok rahat ve kullanışlı oluyor ben kendi aldığım markadan memnun olduğum için onu önerdim daha ucuza bulunabilen modeller mevcut tabi