Kızlar 29 haftalık oldum. Herseyi aldım hemen hemen sadece ıslak mendil emzik gibi şeyler kaldı. Kıyafet için Dolap daha gelmedi. Ne zaman yıkayıp ütülediniz. Birde buzluk için hazırlığı ne zaman yaptınız. İlki sezeryandı bu da öyle olacak ama ya aksilik olursa şansa bırakmak istemiyorum