Kızlar önceki postta bir sonuca varamadım ama şöyle net bir soru sorayım hatta anket yapayım. Zeynep kamil araştırma kadın çocuk hastanesine gidiyorum herhangi bir risk durumum yok, sezeryan/normal nasıl doğum olacak lafı hiç geçmedi ama ben normal düşünüyorum
- Haftadan sonra nstye her hafta bağlanmalımı herkes? Beni 39 da çağırdı, neden 38 i atladık? Her hafta gitmem gerekmiyormu, herşey yolunda bile olsa? Siz 37 den sonra ne sıklıkla gittiniz? Çatı muayneside yapılmadı kaçıncı haftada yapılıyor? Devlet hastaneleri gerek duymayınca yapmıyormu çatı muaynesi. Ona göre doğum şekli belirlenmiyormu?
kafam epey karıştı🤔