Aylin52 Kızlar bu çatlaklar doğumdan sonra kalıcı mı ? Peki krem jel hangi marka ne önerirsiniz . 29. Haftadayım göğüsümde çatlaklar oluşmaya başladı
Deletedmom623737 Aylin52 Karnım için kullandığım çatlak kremini gögüslerimede sürüyorm biooil çatlak kremi zeytin yagı bide ikisini sürüyorm
kediannesi60 Deletedmom623737 balım bio oil kullandım hep göğsümede sürdüm hamilelikte ama Çarşamba doğum yaptım direk yara oldu🤦🏼♀️Herkeste olucak diye bisi yoktur ama daha etkili bisi varsa deneyin diye diyorum bende lansinoh kremde etki etmedi
Deletedmom623737 kediannesi60 Canım gögüs ucuna onu asla sürmüyorum zaten zeytinyağı sürüyorm sadece Biooili çatlamasın diye etrafına sürüyorum 🤭