Hoover 10 kg kurutma makinesi 2 senedir kullanıyorum B sınıfı olmasına rağmen elektrik faturasında 10 lira oynadı ki yaz kış kullanıyorum ve yazın hergün kışın gün aşırı çalışıyor çok memnunum çıkan tozu görseniz sadece onun için bile alınır makineyi ağzına kadar doldurmazssanız kırışıklık olmuyor havlular ilk günki gibi yumuşacık çıkıyor çok nadir havlu çoraplarda az çekme oldu onun dışında çekme problemide yaşamadım annemlerin arçelik o kadar kırıştıryorki hiç memnun değil